Nieuw logo TIC Online Marketing!

Geschreven op 22 oktober 2018 door Robert Van Houten

Het merk, logo en identiteit vertegenwoordigen verschillende rollen, maar zijn samen van groot belang voor een bedrijf. Vandaag nemen we het nieuwe logo van TIC onder de loep en vertel ik je de gedachten erachter.

Het doel van het nieuwe logo is om meer toegankelijkheid te creëren en een frisse uitstraling over te dragen. Verder is het van belang dat het logo continue verbetering en groei uitstraalt.

Onze klanten willen hun online vindbaarheid vergroten. Dit doen wij door zoekmachine optimalisatie, adverteren en conversie optimalisatie toe te passen. Op deze manier zorgen wij voor groei bij andere bedrijven.

Het centrale element in het logo is de  ‘C’. Dit onderdeel van het logo is het verbindende deel tussen TIC en Online Marketing. Tevens zitten daar de analytische kwaliteiten en de ideeën van groei in. Zo is onderstaand te zien, dat op het moment TIC en Online Marketing samenkomen er groei ontstaat.

De kleuren van het logo staan voor verschillende aspecten. Zo staat de oranje kleur voor enthousiast, jong en vriendelijkheid. Oranje is een heldere kleur die de aandacht trek. Verder denken veel Nederlanders bij de kleur oranje aan veel meer, zoals het Nederlands elftal en het koningshuis! 

Blauw staat voor succes, veiligheid, stabiel en betrouwbaar. Het is een kleur wat vaak terugkomt in logo’s, vooral in de zakelijke dienstverlening.

 

 

Ook een nieuw logo waar over na is gedacht?

Neem vrijblijvend contact met ons op en wij vertellen je graag meer!

Ook interessant om te lezen

Marketing automation: wat is het en hoe zet je het in?

30 mei 2020 door Sjoerd Hansen

Marketing automation: wat is het en hoe zet je het in?
Lees meer
Conversie website verbeteren: zo doe je dat

9 mei 2020 door Sjoerd Hansen

Conversie website verbeteren: zo doe je dat
Lees meer
Wereld Back-up Dag: Maak back-ups om je bestanden te beschermen

31 maart 2020 door Benjamin Blaschke

Wereld Back-up Dag: Maak back-ups om je bestanden te beschermen
Lees meer