Google Adwords uitbesteden

Je weet dat je met Google Adwords eenvoudig potentiële klanten kunt bereiken, maar het ontbreekt je aan kennis of tijd om zelf te adverteren. Of je hebt er misschien voor gekozen om Google Adwords uit te besteden, maar de behaalde resultaten zijn niet naar je zin.

Wat de reden ook is: het gevolg is dat je potentiële klanten op advertenties van je concurrenten klikken en daardoor bij hen uitkomen. Dat wil je voorkomen en daar kunnen we je bij helpen. Door ruim 10 jaar aan Google Adwords ervaring, kunnen de specialisten van Adwords bureau TIC je campagne tot een succes maken, zonder dat daarbij de kosten de pan uit rijzen.

Zo maken onze Adwords specialisten een succes van je campagne

Omdat er steeds meer bedrijven via Google adverteren, worden de kosten per klik steeds hoger. Het gevolg is dat je klikbudget sneller op is en het lastiger wordt om je doelen te behalen. Daarom is onze aanpak op zo’n manier ingericht dat we ervoor zorgen dat de websitebezoekers die via je Google advertenties op je website komen zo relevant mogelijk zijn. Zo neemt de kans op conversie toe, dalen de klikkosten en wordt de kans dat je jouw doelen behaald een stuk groter. Concreet pakken onze Adwords specialisten het als volgt aan:

Zoekwoordenonderzoek

We onderzoeken op welke zoekwoorden je doelgroep zoekt en hoe vaak ze dat gemiddeld per maand doen. Daarbij kijken we ook naar de intentie achter de gevonden zoekwoorden. Een eenvoudig voorbeeld om dit te verduidelijken: de pagina die je nu aan het lezen bent is op ‘Google Adwords uitbesteden’ geoptimaliseerd. De intentie achter dit zoekwoord is waarschijnlijk dat iemand Google Adwords wilt uitbesteden. Daardoor levert dit zoekwoord voor ons relevante websitebezoekers op en is het een geschikt zoekwoord om online op te adverteren.

Op dezelfde manier kijken we naar de woorden die we tijdens het zoekwoordenonderzoek voor jouw business tegenkomen. Daarmee voorkomen we dat we gaan adverteren op zoekwoorden die te abstract zijn en daardoor onnodig veel klikbudget kosten en irrelevante websitebezoekers opleveren.

Landingpagina’s maken

Omdat kliks op je Google advertenties geld kosten, wil je de kans zo groot mogelijk maken dat de websitebezoekers converteren, door bijvoorbeeld een aanvraag of bestelling te plaatsen. Daarom richten we de websitepagina’s waaraan je advertenties zijn gelinkt (dit noemen we de landingspagina’s) op zo’n manier in dat de kans op conversies zo groot mogelijk wordt.

Bij het inrichten van de landingspagina’s passen we diverse technieken toe om de kans op succes te vergroten. Onder andere door de teksten op zo’n manier te schrijven, dat bezoekers worden geprikkeld om tot de gewenste acties over te gaan. Ook optimaliseren we de pagina’s op de zoekwoorden die in je advertenties worden verwerkt. Daardoor verbetert de algehele vindbaarheid van je website en kun je ook bezoekers uit de gratis zoekresultaten krijgen.

Advertenties maken en metingen instellen

Nadat we de landingspagina’s hebben gemaakt stellen we advertenties op die naar die pagina’s linken. Ook stellen we metingen in, zodat we de resultaten van de campagne in beeld kunnen brengen. Omdat we transparantie belangrijk vinden, krijg je toegang tot een online dashboard waarin je op een begrijpelijke manier 24/7 de resultaten van de campagne kunt bekijken.

Rapporteren en optimaliseren

Maandelijks ontvang je een heldere rapportage over de behaalde resultaten. Aan de hand van de verzamelde data gaan we over tot het optimaliseren van de advertenties en de landingspagina’s. Zo zetten we bijvoorbeeld advertenties die geld kosten maar niks opleveren uit en gaan we goed presterende advertenties optimaliseren, zodat het aantal conversies verder stijgt.

Door de optimalisatie van je Adwords campagne dalen de klikkosten en stijgen de conversies. Zo zorgen we ervoor dat je tegen zo laag mogelijke kosten het doel van je campagne behaald. Wil jij dat ook? Klik dan op één van de onderstaande knoppen om contact met ons op te nemen.

Neem contact opBel ons direct

Vraag vrijblijvend een intake aan!

Benjamin Blaschke 030 20 72 770 hello@ticonlinemarketing.nl

Waarom Google Adwords uitbesteden aan TIC?

  • Doordachte aanpak: de aanpak waarover we je net hebben verteld is op zo'n manier ingericht dat je klikkosten dalen en het aantal conversies stijgt. Daardoor dalen de kosten om je doelen te behalen.
  • 10+ jaar ervaring: onze Google Adwords specialisten weten daardoor precies wat wel en wat niet werkt.
  • Transparantie: maandelijks hebben we contact over de voortgang. Ook krijg je toegang tot een online dashboard waarin je op een eenvoudige manier 24/7 de voortgang kunt bekijken.
  • Je krijgt een vast contactpersoon, zodat communiceren snel en gemakkelijk is.