Neem dan contact met ons op en plan vrijblijvend een sparringsessie in. Tijdens de sessie bespreken we de doelstellingen die je met Google Ads wilt behalen en wat de mogelijkheden zijn om dat te doen. Als je Google Ads al gebruikt kijken we naar wat er beter kan en hoe we je daarbij kunnen helpen.
Ontdek hoe jouw bedrijf met behulp van Google Ads kan groeien en vraag vrijblijvend de sparringsessie aan. Binnen 24 uur bellen we je om een afspraak in te plannen. Online of op kantoor, jij kiest. De sparringsessie is zonder verdere verplichtingen.
Ik wil groeien!Om Google Ads succesvol in te kunnen zetten heb je 3 dingen nodig:
Als je de bovenstaande drie zaken op orde hebt, wordt de kans op leads en klanten groter. Met onze aanpak houden we hier rekening mee.
We maken kennis met je, definiëren je doelgroep en formuleren doelstellingen voor jouw campagnes. Daardoor weet je vanaf de start van de samenwerking wat je van ons kunt verwachten en welk rendement we willen behalen.
Hoeveel websitebezoekers heb je gemiddeld per maand? Hoeveel offerteaanvragen/verkopen leveren die bezoekers op? En als je al een Google Ads campagne hebt draaien: wat waren de resultaten? Al dit soort zaken brengen we met de nulmeting in kaart, zodat we je online groei straks kunnen monitoren.
Welke zoekwoorden gebruikt je doelgroep in Google om jouw producten en/of diensten te vinden? Hoe vaak zoeken ze? En wat kost het om op die zoekwoorden in Google te adverteren? Met de uitkomsten van het zoekwoordenonderzoek beantwoorden we al dit soort vragen.
Kliks op je Google advertenties zijn weinig waard als ze geen leads en klanten opleveren. Daarom maken we landingspagina’s die op je doelgroep zijn afgestemd en hen prikkelen om contact met je op te nemen of om direct bij je te kopen.
We zetten je campagnes op, stellen metingen in en drukken na jouw goedkeuring op de startknop. Vervolgens kun je via een dashboard de voortgang 24/7 volgen.
Maandelijks ontvang je van ons een begrijpelijke rapportage over de uitgevoerde werkzaamheden en de behaalde resultaten. Onze Google Ads specialisten analyseren de data van je campagnes en voeren waar mogelijk optimalisaties door. Zo krijg je steeds meer leads en klanten tegen steeds lagere kosten.
Door en door geteste aanpak
Onze aanpak voor Google Ads is door en door getest en geoptimaliseerd. Enerzijds door onze ervaringen met klantcases. Maar ook doordat we een eigen netwerk van ruim 300 webshops beheren, waarvoor we Google Ads inzetten.
Optimalisatie op ROAS
Bij het optimaliseren van je campagnes focussen we op het behalen van een zo’n hoog mogelijke ROAS. ROAS staat voor ‘Return On Ad Spend’. Oftewel: hoeveel levert iedere euro op die je in Google Ads investeert? Want zeg nu zelf: meer kliks en lagere klikkosten zijn leuk, maar een goed rendement is veel leuker!
10+ jaar ervaring
Door jarenlange praktijkervaring weten onze Google Ads specialisten precies wat wel en wat niet werkt om jouw bedrijf zo goed mogelijk te laten groeien.
Eén aanspreekpunt
Je krijgt een vast contactpersoon, zodat communiceren snel en gemakkelijk is en we zo efficiënt mogelijk te werk kunnen gaan.
Dat verschilt per case. Soms is bijvoorbeeld de concurrentie in Google Ads zo groot dat de klikkosten niet meer in verhouding zijn met de opbrengst. In dat geval kan Microsoft Ads uitkomst bieden.
Ook kan het zo zijn dat je doelgroep vaker Bing dan Google gebruikt, waardoor Bing de juiste keuze is. Als beide zoekmachines voldoende potentieel bieden, dan kunnen we besluiten om zowel Google Ads als Microsoft Ads in te zetten.
Kortom, het hangt van jouw case af wat voor jou het beste is. Wil je hierover sparren? Vraag dan een sparringsessie aan. Geen zorgen, je zit nergens aan vast.
Dat bepaal je zelf. In overleg met jou stellen we een dagbudget in. Als het dagbudget op is, worden je advertenties niet meer vertoond. Je dagbudget wordt verbruikt als iemand op een advertentie klikt of als een advertentie 1000 keer is vertoond. Benieuwd waar je ongeveer rekening mee kan houden? Lees dan ons blog over de kosten van adverteren in Google.
Dat kan, maar het succes van de advertenties staat of valt bij de kwaliteit en creativiteit van de campagnes. Om goede professionele campagnes te maken heb je over het algemeen veel kennis en ervaring nodig.
Je kan ervoor kiezen om een Google Ads training te volgen, zodat je een solide basis hebt om te starten.