Instagram adverteren uitbesteden

#Meer leads en klanten

  • Zie je de een na de andere advertentie van concurrenten op Instagram en gaan ze er met jouw potentiële klanten vandoor?
  • Worden je Instagram advertenties door een bureau beheerd, maar levert het je onvoldoende op?
  • Adverteer je zelf op Instagram, maar zijn de resultaten niet wat je ervan verwacht had?
  • Wil je starten met Instagram adverteren, maar weet je niet hoe je dat het beste kunt doen?

Plan dan vrijblijvend een sparringsessie met ons in. Tijdens de sessie sparren we over de doelstellingen die je met Instagram adverteren wilt behalen en vertellen we je over de mogelijkheden om dat te doen. Als je al op Instagram adverteert, dan kijken we naar wat er beter kan en hoe wij je daarbij kunnen helpen.

De sparringsessie krijg je van ons en is zonder verdere verplichtingen. Binnen 24 uur nemen we contact met je op om een afspraak in te plannen.

Ik wil groeien!

Bereik je doelgroep met Instagram Ads

Richt jij je op een doelgroep tot 40 jaar? Dan is Instagram hét social media platform waar je jouw doelgroep kunt bereiken. Bijvoorbeeld met advertenties in de newsfeed of in de stories die gebruikers vaak meerdere keren per dag bekijken.

Maar eerlijk is eerlijk: als je de juiste mensen bereikt, maar ze vervolgens niet de gewenste acties nemen, dan heb je er weinig aan.

Je advertenties moeten dus niet alleen de aandacht trekken, maar ook prikkelen om op te klikken. Alleen dan gaat Instagram adverteren je leads en klanten opleveren. Onze Instagram specialisten regelen dat voor je.

Stappenplan voor Instagram Ads succes

1. Intake en doelen stellen

Wat wil je bereiken?

Tijdens de intake definiëren we je doelgroep en stellen we de doelstellingen voor je campagne vast. Als je al op Instagram adverteert bekijken we wat de optimalisatiekansen zijn. Daarbij kijken we ook naar welke onderdelen van je advertenties we kunnen hergebruiken. Dat scheelt weer in je investering.

2. Instagram strategie uitwerken

Fundament voor campagnesucces

Aan de hand van de input uit het intakegesprek werken we een Instagram strategie uit. De strategie bestaat uit de op te zetten of te optimaliseren campagnes, funnels, doelgroeptargeting, doelstellingen KPI’s (Key Performance Indicators), budgetten en de planning.

3. Instagram advertenties opzetten

Let the ads begin!

Als je akkoord gaat met de uitgewerkte strategie, zetten we de campagnes op en stellen we metingen in. Om de prestaties van de campagnes te monitoren maken we een online dashboard waarin je 24/7 de resultaten kunt bekijken.

4. Rapporteren, optimaliseren en groeien

Goed, beter, best!

We nemen regelmatig contact met je op om de behaalde resultaten te bespreken. Ook monitoren onze Instagram specialisten jouw campagnes en voeren ze proactief optimalisaties door. Zo gaan we samen voor steeds meer online groei!

Waarom Instagram adverteren uitbesteden aan TIC?

Instagram Ads specialist

We hebben ons bedrijf opgedeeld in specialismen, waardoor we voor ieder online marketing kanaal een specialist hebben. Jouw Instagram advertenties worden dus door een specialist beheerd. Dat zie je terug in de resultaten.

10+ jaar online marketing ervaring

We werken dagelijks aan het online succes van onze klanten. Al ruim 10 jaar. Door onze praktijkervaring weten we als geen ander wat online wel en niet werkt. Dat scheelt jou een hoop uitzoekwerk en voorkomt het maken van kostbare fouten.

Transparantie

Als ondernemer wil je weten wat je investering heeft opgeleverd. Daarom krijg je toegang tot een online dashboard waarmee je 24/7 de resultaten van je campagnes kunt bekijken. Daarnaast ontvang je maandelijks een rapportage van de uitgevoerde werkzaamheden.

Eén contactpersoon

Hoe minder lijntjes, hoe beter. Daarom krijg je een vast contactpersoon die alles voor jouw campagnes verzorgd en je vragen beantwoordt.

Instagram adverteren uitbesteden?

Dit zeggen onze klanten

Veelgestelde vragen

Adverteren op Instagram is altijd maatwerk. We hebben klanten die aan één campagne voldoende hebben en klanten waarvoor we meerdere campagnes hebben draaien.

Bovendien is het kostenplaatje voor het optimaliseren van bestaande campagnes anders dan voor het opzetten van nieuwe campagnes. Daarom inventariseren we je wensen en ontvang je altijd een voorstel op maat van ons.

Eén ding kunnen we je in ieder geval wel vertellen als het om de kosten van Instagram adverteren gaat. En dat is dat zelf het wiel uitvinden een stuk duurder is. De kostbare leerfouten hebben wij namelijk al voor je gemaakt. Dus daar hoef je geen geld meer aan uit te geven als je ons inhuurt.

Garanties geven is lastig in de online marketing. Niet omdat we ze niet willen geven, maar omdat het rendement van je Instagram advertenties van veel factoren afhangt.

Wij weten bijvoorbeeld niet of jouw diensten of producten concurrerend zijn, of je leads snel genoeg opvolgt en hoe goed je dat doet.

Eén garantie krijg je wel van ons. En dat is dat we alles op alles zetten om van jouw Instagram campagnes een succes te maken.

Ja. Maar als je zelf over visuele content beschikt, dan kunnen we bekijken wat we daarvan kunnen gebruiken. Dat scheelt weer in de kosten.

Jazeker. Instagram heeft miljoenen gebruikers. Daar zitten ook mensen tussen die in de business to business actief zijn.

Bovendien is Instagram bij uitstek geschikt om foto’s en video’s op te posten. Dat biedt veel kansen om je diensten en producten op een originele manier onder de aandacht van je doelgroep te brengen.

Met Instagram Ads zorg je voor instant online zichtbaarheid. Zodra jouw campagne live gaat bereik je jouw doelgroep met je advertenties en kun je leads en klanten genereren. Bovendien zijn de targetingopties voor Instagram Ads zeer uitgebreid, waardoor je heel gericht je doelgroep kunt targeten.

Twijfel je of Instagram het juiste kanaal is om je doelgroep te bereiken? Of dat jouw product of dienst geschikt is om voor te adverteren? Neem dan contact met ons op. We bespreken je vragen en geven je een eerlijk advies waarmee je verder kunt.