Plan dan een sparringsessie met ons in. Samen met onze contentmarketing specialisten bespreken we je huidige resultaten en waar je naartoe wilt groeien. Daarnaast vertellen we je op welke manieren we contentmarketing kunnen inzetten om jouw doelstellingen te behalen en hoe wij je daarbij kunnen ondersteunen.
De sparringsessie krijg je van ons en is zonder verdere verplichtingen. Binnen 24 uur nemen we contact met je op om een afspraak in te plannen.
Ik wil groeien!Dit is wat goede contentmarketing moet doen: je doelgroep bereiken, boeien en aanzetten tot het nemen van de gewenste acties. Om ervoor te zorgen dat dat gebeurt heb je een contentstrategie nodig. Onze contentmarketing specialisten maken die voor je.
Welke doelgroep wil je met contentmarketing bereiken? Wat zijn je doelstellingen? En wat zijn je verwachtingen van onze samenwerking? Al dit soort zaken bespreken we tijdens de intake en gebruiken we als input voor het marktonderzoek en de uit te werken contentstrategie.
We onderzoeken aan welke content jouw doelgroep behoefte heeft, zodat alle content die we produceren voor hen relevant is. Ook onderzoeken we via welke online marketing kanalen we je doelgroep het beste kunnen bereiken en in welke vorm we de content moeten aanbieden (video, infographics, tekst etc.). De bevindingen werken we uit in een contentstrategie.
Als je akkoord gaat met de voorgestelde contentstrategie stellen we een contentplanning op, zodat je precies weet welke content we wanneer gaan publiceren. Vervolgens starten we met de contentcreatie.
Voordat we de gecreëerde content publiceren, leggen we het ter goedkeuring aan je voor. Na publicatie starten we met de promotie zodat je content zichtbaar wordt voor je doelgroep. Denk bijvoorbeeld aan promotiecampagnes op social media en Google.
Via een online dashboard houden we de behaalde resultaten bij. Denk bijvoorbeeld aan het aantal websitebezoekers, ingevulde offerteformulieren of online verkopen. Maandelijks nemen we contact met je op om de voortgang te bespreken. Ook doen we proactief voorstellen om bij te sturen en de resultaten te optimaliseren. Zo maken we jouw content steeds rendabeler!
Contentmarketing specialist
In ons team heeft iedere online marketeer zich gespecialiseerd in een vakgebied binnen online marketing. De contentmarketing voor jouw bedrijf wordt dus door een specialist uitgevoerd. Dat zie je terug in de resultaten.
10+ jaar ervaring
We hebben 10+ jaar ervaring met contentmarketing. Daardoor weten we precies hoe we het moeten aanpakken en is de kans op succes groter dan wanneer je zelf dingen gaat uitproberen.
Transparantie
Je krijgt toegang tot een online dashboard waarin je 24/7 de resultaten kunt volgen. Ook ontvang je maandelijks een rapportage over het uitgevoerde werk en de behaalde resultaten.
Eén contactpersoon
Om snel en makkelijk te kunnen schakelen krijg je een vast contactpersoon die de contentmarketing voor jouw bedrijf verzorgd.
Dat hangt ervan af hoe groots we het aanpakken. Op basis van de uitkomsten van ons contentmarketing onderzoek bespreken we op welke kansen we direct willen inspelen en wat we later oppakken. Contentmarketing is dus altijd maatwerk.
Eén ding kunnen we je wel vertellen over de kosten. En dat is dat wanneer je de contentmarketing aan ons uitbesteed, je hoogstwaarschijnlijk goedkoper uit bent dan wanneer je zelf aan de slag gaat. Wij hebben de kostbare leerfouten namelijk al voor je gemaakt.
Jazeker, contentmarketing kun je namelijk zo groots aanpakken als dat je zelf wilt. Een wekelijkse post op social media met een kleine advertentiecampagne of een maandelijks blog kan ook al een goed resultaat opleveren.
Ja, ook voor de zakelijke markt kun je met contentmarketing je doelgroep bereiken en nieuwe leads en klanten genereren. Het is niet voor niets dat je online allerlei content voor de zakelijke markt tegenkomt. Denk aan content over boekhoudpakketten, kantoorinrichting, zakelijke verzekeringen en softwarepakketten. En zelfs content over contentmarketing, zoals de pagina die je nu leest.
Wellicht is dat mogelijk. Als we aan de slag gaan met de contentcreatie kijken we altijd of je beeldmateriaal hebt dat we kunnen gebruiken. Dat scheelt weer in de kosten.