LinkedIn adverteren uitbesteden

Hét platform voor b2b leadgeneratie

  • Plaatsen je concurrenten de een na de andere advertentie op LinkedIn en loop je daardoor potentiële klanten mis?
  • Besteed je LinkedIn adverteren uit, maar zijn de kosten en opbrengsten niet in verhouding?
  • Beheer je zelf de advertenties op LinkedIn, maar valt het rendement je tegen?
  • Wil je aan de slag met LinkedIn adverteren, maar weet je niet hoe je het moet aanpakken?

Neem dan contact met ons op en plan vrijblijvend een sparringsessie in. Tijdens de sessie sparren we over de doelstellingen die je met LinkedIn adverteren wilt behalen en over de mogelijkheden om dat te doen. Adverteer je al op LinkedIn? Dan kijken we naar wat er beter kan en hoe wij je daarbij kunnen helpen.

De sparringsessie krijg je van ons en is zonder verdere verplichtingen. Kom erachter hoe jouw bedrijf met behulp van LinkedIn adverteren kan groeien en vraag vrijblijvend de sparringsessie aan. Binnen een werkdag nemen we contact met je op om een afspraak in te plannen. Online of op kantoor, jij kiest.

Ik wil groeien!
Linkedinmobiel

Genereer leads en klanten met LinkedIn adverteren

LinkedIn is hét advertentieplatform voor leadgeneratie in de b2b markt. Bereik jouw doelgroep bijvoorbeeld met advertenties in de newsfeed, de plek die gebruikers als eerste zien als ze inloggen op LinkedIn. Je kunt het ook persoonlijker maken. Zo kun je een gepersonaliseerd bericht naar de inbox van je doelgroep sturen om hen te bereiken.

Maar het bereiken van je doelgroep is slechts de eerste stap. Je advertenties moeten immers niet alleen de aandacht trekken, maar ook prikkelen om op te klikken. Want alleen dan gaat LinkedIn adverteren je leads en klanten opleveren. Onze LinkedIn Ads specialisten regelen dat voor je.

Stap voor stap naar LinkedIn Ads succes

1. Intake en doelen stellen

Wat wil je bereiken?

Welke doelgroep wil je targeten? Welke doelstellingen wil je behalen? En wat verwacht je van onze samenwerking? Dit soort zaken bespreken we in een intakegesprek. Heb je al campagnes draaien? Dan bekijken we ook wat de advertenties tot nu toe hebben opgeleverd en waar optimalisatiekansen liggen.

2. LinkedIn strategie uitwerken

Fundament voor campagnesucces

De output van het intakegesprek vormt de input voor de LinkedIn strategie die we voor je uitwerken. De strategie bestaat uit de op te zetten of te optimaliseren campagnes, funnels, doelgroeptargeting, doelstellingen KPI’s (Key Performance Indicators), budgetten en de planning.

3. LinkedIn advertenties opzetten

Let the ads begin!

Na jouw akkoord op de LinkedIn strategie zetten we de LinkedIn advertenties op. We stellen metingen in en geven je toegang tot een online dashboard waarin je de campagneresultaten 24/7 kunt bekijken.

4. Rapporteren, optimaliseren en groeien

Goed, beter, best!

Jouw vaste LinkedIn Ads specialist neemt regelmatig contact met je op om de voortgang met je te bespreken. En wanneer we kansen zien om de campagnes te optimaliseren, voeren we proactief optimalisaties door. Zo gaan we samen voor steeds meer online groei!

Waarom LinkedIn adverteren uitbesteden aan TIC?

LinkedIn Ads specialist

Bij TIC hebben we ons team over de verschillende specialismen in online marketing verdeeld. Jouw LinkedIn advertenties worden daardoor door een LinkedIn Ads specialist beheerd. Dat zie je terug in het rendement van je campagnes.

Transparantie

We zijn een transparant online marketing bureau. Via een online dashboard geven we je 24/7 inzicht in de behaalde resultaten van ons werk. Ook ontvang je maandelijks een rapportage over de uitgevoerde werkzaamheden.

10+ jaar ervaring

TIC is meer dan 10 jaar actief in de online marketing. We weten daardoor als geen ander wat online wel en niet werkt.

Eén contactpersoon

Communiceren met korte lijntjes werkt prettig. Daarom krijg je een vast contactpersoon.

LinkedIn adverteren uitbesteden?

Dit zeggen klanten over ons

Veelgestelde vragen

Adverteren op LinkedIn is altijd maatwerk. De ene klant heeft voldoende aan één campagne. Terwijl een andere klant meerdere campagnes nodig heeft om zijn doelstellingen te behalen.

Daarnaast is de investering voor het optimaliseren van bestaande campagnes lager dan de investering voor het opzetten van geheel nieuwe campagnes.

De kosten voor het uitbesteden van LinkedIn adverteren zijn dus voor iedere case weer anders. Daarom inventariseren we altijd eerst wat de case is en brengen we daarna een voorstel op maat uit.

Garanties geven voor LinkedIn adverteren is lastig. Dat komt doordat het rendement van LinkedIn adverteren niet alleen van ons werk afhangt. Zo weten we niet of jouw aanbod concurrerend genoeg is, of je leads snel genoeg opvolgt en hoe goed je dat doet.

Maar er is één garantie die we je wel geven. En dat is dat we ons uiterste best doen om van jouw LinkedIn campagne(s) een succes te maken.

Jazeker. Maar als je zelf video’s en foto’s van goede kwaliteit hebt, dan kunnen we altijd bekijken wat we daarvan kunnen gebruiken.

Hoewel sommige bedrijven die zich op de b2c markt richten op LinkedIn adverteren, is het platform met name geschikt voor de b2b markt. Dat komt niet alleen door het zakelijke karakter van LinkedIn.

Zo zijn de klikprijzen op LinkedIn een stuk hoger dan op andere sociale media platformen waarmee je de b2c markt kunt bereiken. Denk aan Facebook en Instagram. Klik hier voor meer informatie over Facebook adverteren en hier voor meer informatie over adverteren op Instagram.

Meer informatie over Facebook adverteren.

Meer informatie over Instagram adverteren.