Plan dan een sparringsessie in met onze marketing automation specialisten. Tijdens de sessie bespreken we je doelstellingen en laten we je zien wat de mogelijkheden zijn om die doelen met marketing automation te behalen. Je stapt met waardevolle inzichten de deur uit en je weet wat wij voor je kunnen betekenen om online te groeien.
De sparringsessie krijg je cadeau van ons. Zonder verplichtingen.
Ik wil groeien!Met marketing automation personaliseren en automatiseren we je online marketing. Daardoor ontvangt je doelgroep op het juiste moment de juiste boodschap.
Een voorbeeld: een klant heeft drie keer een product in je webshop bekeken, maar niet gekocht. Hij ontvangt daardoor automatisch een e-mail met een aanbieding voor dat product.
Deze geautomatiseerde manier van marketing biedt veel voordelen, zoals:
Wie is je doelgroep? Welke doelstellingen wil je behalen? En wat verwacht je van onze samenwerking? Al dit soort zaken komen tijdens de intake aan bod.
Wat zijn de persoonskenmerken van je doelgroep? Welke fases kunnen we onderscheiden in de klantreis (ook wel het koopproces genoemd) en in de fases daarna? De uitkomsten vormen de basis voor het maken van content en marketingfunnels.
Marketing automation werkt op basis van tools (een CRM systeem, e-mailmarketing software enzovoorts) en de data die in die tools staat. Met marketing automation software koppelen we de verschillende tools en data aan elkaar, zodat ze straks met elkaar kunnen ‘communiceren’.
Aan de hand van de eerder uitgewerkte klantreis en marketingfunnels creëren we content, landingspagina’s en bouwen we de funnels in de marketing automation software. Daarna is het testen geblazen en zetten we alles live.
Na de livegang monitoren we continu de behaalde resultaten. We analyseren wat werkt, wat niet werkt en voeren waar mogelijk optimalisaties door. Zo werken we stap voor stap naar optimale groei toe met marketing automation.
Software onafhankelijk
Ieder bedrijf werkt met andere software. Er is dus geen ‘one size fits all’ marketing automation software die alles aan elkaar kan koppelen. Bij TIC zijn we niet afhankelijk van één marketing automation pakket, waardoor je altijd de beste oplossing krijgt.
Marketing automation specialisten
Ons team is opgedeeld in verschillende specialisaties. Daardoor wordt de marketing automation voor jouw bedrijf door een specialist uitgevoerd. Dat zie je terug in de resultaten.
10+ jaar ervaring
Onze marketing automation specialisten hebben meer dan 10 jaar ervaring. Daardoor weten ze als geen ander hoe ze marketing automation voor jouw bedrijf succesvol in kunnen zetten.
Eén contactpersoon
Communiceren met korte lijntjes werkt prettig. Daarom krijg je een vast contactpersoon.
Marketing automation is altijd maatwerk. Het ene bedrijf heeft voldoende aan marketing automation in de vorm van e-mailmarketing. En voor het andere bedrijf is er meer nodig. Bijvoorbeeld e-mailmarketing en dynamische landingspagina’s. Neem contact met ons op om jouw case aan ons voor te leggen en ontvang een voorstel op maat.
In principe werken we met alle bekende marketing automation software. Enkele voorbeelden zijn ActiveCampaign, HubSpot en SharpSpring. Neem contact met ons op als je wilt weten of wij kunnen werken met de software die je gebruikt.
Iedere maand ontvang je een rapportage over het uitgevoerde werk en de behaalde resultaten. Daarnaast neemt je projectmanager regelmatig contact met je op om de voortgang en de te nemen acties te bespreken.