Plan dan een sparringsessie in met onze e-mailmarketing specialisten. Tijdens de sessie bespreken we je doelstellingen die je met e-mail campagnes wilt behalen. Daarna vertellen we je over de mogelijkheden om e-mailmarketing in te zetten. Natuurlijk vertellen we je ook hoe wij jou daarbij kunnen ondersteunen, zodat je jouw doelen daadwerkelijk kunt behalen.
De sparringsessie krijg je van ons en is zonder verdere verplichtingen.
Ik wil groeien!E-mailmarketing biedt dus veel voordelen en kan je bedrijf flink laten groeien. Als je de e-marketing aan ons uitbesteed kun je het volgende verwachten:
Welke doelgroep wil je met e-mailmarketing bereiken? Welke doelen wil je behalen? Heb je al een e- mailadressenbestand? En wat verwacht je van onze samenwerking? Al dit soort vragen komen tijdens het intakegesprek aan bod.
De nulmeting is alleen van toepassing als je al aan e-mailmarketing doet. In dat geval analyseren we je campagne(s) en de behaalde resultaten. Met de uitkomsten van de nulmeting kunnen we later de online groei meetbaar maken.
Het succes van e-mailmarketing hangt voor een groot deel af van je strategie. Daarom werken we een plan voor je uit over hoe we e-mailmarketing gaan inzetten. Denk bijvoorbeeld aan de inhoud van je berichten en e-mailmarketing funnels.
Aan de hand van de uitgewerkte strategie richten we de e-mailmarketing software in. Denk aan het aanmaken en vullen van e-mailgroepen, het vormgeven van e-mailberichten en het instellen van verzendmomenten. En natuurlijk testen we of alles goed werkt.
Met een druk op de knop zetten we je e-mailmarketing campagnes live. In de periode daarna analyseren we de behaalde resultaten en voeren we waar mogelijk optimalisaties door. Zo werken we stap voor stap naar steeds meer online groei!
Focus op kwaliteit in plaats van kwantiteit
Als je een e-mail naar 1000 mensen verstuurt en bijna niemand het bericht opent, heb je er weinig aan. Bij e-mailmarketing draait het dus niet alleen om het aantal e-mailadressen dat je hebt, maar ook om de kwaliteit van de adressen. Door e-mailmarketing op de juiste manier in te zetten kun je de kwaliteit van je lijst bewaken en zelfs verbeteren. En je voelt hem al aankomen: wij weten hoe je dat kunt doen.
Personalisatie en automatisering
Als er iets niet effectief is, dan is het wel hetzelfde e-mailbericht naar iedereen versturen. Iedere persoon heeft namelijk een andere behoefte. Bij het opzetten, managen en optimaliseren van je e-mailmarketing campagnes houden we hier rekening mee. Bijvoorbeeld door e-mailberichten te personaliseren en door berichten (geautomatiseerd) op het juiste moment te versturen.
E-mailmarketing uitbesteden is goedkoop
E-mailmarketing is een relatief goedkoop online marketing kanaal. Je hebt niet per se een groot advertentiebudget nodig. Bovendien kunnen we veel zaken automatiseren. Dat scheelt in de kosten.
Eén contactpersoon
Om snel en makkelijk te kunnen schakelen krijg je een vast contactpersoon die alles rondom de e- mailmarketing coördineert.
Over de kosten voor het uitbesteden van e-mailmarketing kunnen we kort zijn: die verschillen per case. Dat heeft onder andere te maken met het aantal e-maillijsten, e-mailberichten, funnels, enzovoorts. Neem contact met ons op voor een offerte op maat.
In principe werken we met alle bekende e-mailmarketing software. Denk bijvoorbeeld aan Mailchimp, ActiveCampaign, Spotler, Aweber, MailBlue en Enormail. Neem contact met ons op als je wilt weten of wij kunnen werken met de software die je gebruikt.
Jazeker. E-mailmarketing kan immers voor verschillende doeleinden worden ingezet. Bijvoorbeeld informeren, (bij)verkopen, relatiebeheer en het aangaan van de interactie met je doelgroep. Dat soort zaken zijn zowel voor de particuliere markt als voor de b2b markt relevant.
Maandelijks ontvang je een eenvoudig te begrijpen rapportage over het uitgevoerde werk en de behaalde resultaten. Daarnaast neemt je projectmanager regelmatig contact met je op om de voortgang en de te nemen acties te bespreken.
Ja, alleen een nieuwsbrief uitbesteden kan ook. We plannen dan een sessie in over de strategie achter het versturen van de nieuwsbrieven. Daardoor kunnen we het rendement van je investering zo hoog mogelijk maken.