Online marketing blog

Kennisdeling

Online Marketing Trends 2017: Smartphone dwingt tot nieuwe strategieën
22 februari 2017 Strategie & Advies
Online Marketing Trends 2017: Smartphone dwingt tot nieuwe strategieën

De opmars van de smartphone is binnen de e-commerce niet te stuiten: binnen één jaar verdubbelden in West-Europa de uitgaven, die via de mobiele telefoon gedaan werden. Voor bedrijven betekent dit, dat…

Lees meer
Majestic SEO
31 januari 2017 SEO tips
Majestic SEO

Er zijn veel tools die door online marketeers en zoekmachine specialisten dagelijks gebruikt worden. Tot die lijst kan er één tool niet ontbreken: MajesticSEO. In deze blog lichten we uitgebreid toe wat…

Lees meer
Onze ervaringen met Contentbird
22 december 2016 Conversie Optimalisatie tips
Onze ervaringen met Contentbird

Tegenwoordig zijn er ontzettend veel bedrijven die SEO, SEA en web analytics inzetten om gemakkelijker gevonden te worden op het internet. Alle linkbuilding, online PR en content marketing die daarbij…

Lees meer
Customer Journey
3 november 2016 Conversie Optimalisatie tips | SEO tips
Customer Journey

Je wil de weg naar conversie zo optimaal mogelijk inrichten. Daarbij wil je deze conversies/bestellingen uiteraard realiseren tegen de juiste kosten of met de hoogste ROI of ROAS. Het is…

Lees meer
Waarom is een snelle website essentiëel?
31 oktober 2016 Webdevelopment tips
Waarom is een snelle website essentiëel?

Bij het ontwikkelen van een website wordt lang niet altijd aan de snelheid van websites gedacht. Functionaliteit en layout hebben bij de meeste projecten een hogere prioriteit. Websites worden daarnaast…

Lees meer
Webtoegankelijkheid
30 oktober 2016 Webdevelopment tips
Webtoegankelijkheid

Een groot bereik Je website voor een groot publiek toegankelijk maken? Dan is webtoegankelijkheid (accessibility) een belangrijk aspect voor je website. Webtoegankelijkheid is de term die omschrijft hoe toegankelijk een…

Lees meer
Wat is Google Search Console en wat kun je ermee?
4 mei 2016 SEO tips
Wat is Google Search Console en wat kun je ermee?

Google search console (voorheen Google Webmaster Tools) is een zeer bruikbaar instrument om te bekijken hoe je website presteert in de zoekmachines. Het is net zoals vele andere producten van Google gratis…

Lees meer
Spam filteren uit Google Analytics
1 mei 2016 Conversie Optimalisatie tips | SEO tips
Spam filteren uit Google Analytics

Degene die vaak hun analytics statstieken controleren, zullen ongetwijfeld hebben gezien dat er steeds meer spam-achtige verwijzingen zichtbaar zijn. In je lijst met verwijzende sites zie je dan sites als…

Lees meer
Conversie Online én Offline: De Voordelen van Narrowcasting
19 april 2016 Conversie Optimalisatie tips | SEO tips
Conversie Online én Offline: De Voordelen van Narrowcasting

Als (nationaal of internationaal georiënteerd) bedrijf gebruikt u allerlei middelen met als doel om een bepaalde boodschap over te brengen. Een boodschap die belangrijk wordt gevonden, zowel door u –…

Lees meer