Plan dan vrijblijvend een sparringsessie met ons in. Tijdens de sparringsessie nemen we de doelstellingen door die je met Facebook adverteren wilt behalen en wat de mogelijkheden zijn om dat te doen. Als je al op Facebook adverteert kijken we wat er beter kan en hoe we je daarbij kunnen ondersteunen. De sparringsessie is zonder verdere verplichtingen.
Ontdek hoe jouw bedrijf met behulp van Facebook adverteren kan groeien en vraag vrijblijvend de sparringsessie aan. Binnen 24 uur bellen we je om een afspraak in te plannen. Online of op kantoor, jij kiest.
Ik wil groeien!Facebook is een vluchtig medium. Ga maar na bij jezelf. Je scant je newsfeed en besteedt alleen aandacht aan de berichten die je triggeren. En klikken op een advertentie?
Dat doe je pas als een advertentie je voldoende prikkelt om dat te doen. Bijvoorbeeld omdat er een onweerstaanbaar aanbod wordt gedaan dat precies aansluit op jouw behoefte. Zo werkt het dus ook voor jouw doelgroep.
Je advertenties moeten triggeren om de aandacht te trekken en vervolgens prikkelen om kliks, leads en klanten te genereren. En om te voorkomen dat je geld verliest aan kliks van mensen die niet tot je doelgroep behoren heb je vlijmscherpe targeting nodig. Onze Facebook Ads specialisten regelen het allemaal voor je.
Wie is je doelgroep? Wat zijn je doelstellingen? En wat verwacht je van onze samenwerking? Al dit soort zaken stellen we scherp in het intakegesprek, zodat we alle input hebben om een Facebook strategie voor je uit te werken.
Op basis van het intakegesprek werken we een Facebook strategie voor je uit. Hierin staan de op te zetten of te optimaliseren advertenties, funnels, doelgroeptargeting, doelstellingen, KPI’s (key performance indicators), budgetten en de planning beschreven.
Bij akkoord op de uitgewerkte strategie zetten we de Facebook advertenties op. We installeren de Facebook pixel op je website, zodat we de prestaties van je campagnes kunnen meten. Ook maken we een online dashboard waarin je 24/7 de behaalde resultaten kunt bekijken.
Onze Facebook Ads specialist heeft regelmatig contact met je over de voortgang van je campagnes. Als we kansen zien om je campagnes te optimaliseren gaan we daar proactief mee aan de slag. Wanneer de campagnes optimaal draaien kunnen we in overleg besluiten om de campagnes op te schalen. Zo gaan we samen voor steeds meer online groei!
Facebook Ads specialist
Bij TIC heeft iedere medewerker zich in een kanaal van online marketing gespecialiseerd. Jouw Facebook advertenties worden dus door een Facebook Ads specialist opgezet en beheerd. Dat zie je terug in de resultaten.
Transparantie
We zijn transparant. Via een online dashboard heb je 24/7 inzicht in de behaalde resultaten. Daarnaast rapporteren we iedere maand over de uitgevoerde werkzaamheden en wat ons werk voor je heeft opgeleverd.
Eén contactpersoon
Om de communicatie makkelijk en snel te maken, krijg je een vast contactpersoon.
10+ jaar ervaring
Onze werkwijze is gebaseerd op 10 jaar online marketing ervaring.
Adverteren op Facebook is altijd maatwerk. Het ene bedrijf heeft voldoende aan één campagne. Voor het andere bedrijf zijn meerdere campagnes nodig. En voor weer een ander bedrijf hoeven alleen bestaande campagnes geoptimaliseerd te worden.
De kosten voor het uitbesteden van Facebook adverteren kunnen daardoor flink uiteenlopen. Op basis van je wensen brengen we daarom een voorstel op maat uit.
Wat we je in ieder geval wel kunnen vertellen, is dat zelf het wiel uitvinden een stuk duurder is. Dat komt door het maken van kostbare leerfouten. Met het inhuren van een Facebook Ads specialist bespaar je die kosten.
Garanties geven is lastig, omdat het rendement van je Facebook advertenties van veel factoren afhankelijk is. Denk aan het opvolgen van leads en in hoeverre jouw diensten/producten concurrerend zijn.
Maar er is één garantie die we je wel kunnen geven. En dat is dat we er alles aan gaan doen om jouw Facebook campagnes winstgevend te maken.
Ja, dat is mogelijk. Maar als je zelf visuele content hebt, dan bekijken we wat we daarvan kunnen gebruiken. Dat scheelt weer in de kosten.
Jazeker. Facebook wordt dagelijks door enorm veel mensen gebruikt. Daar zitten ook mensen tussen die in de business to business actief zijn.