Blog

18 november 2017
meta titel en beschrijving

Quick Wins: tips voor het optimaliseren van titels en beschrijvingen!

Stel, je loopt een boekhandel binnen en kijkt naar de voor jou nog onbekende titels. Hoe kies je dan welk boek je wilt gaan lezen? Een […]
8 november 2017
google positie

6 ‘Quick wins’ om je positie in Google te verbeteren

Het verbeteren van je positie in Google is een behoorlijke klus en gaat niet over één nacht ijs. Toch kun je een aantal simpele aanpassingen aan […]
18 oktober 2017
featured snippet google

Featured snippets: waarom positie #0 je nieuwe doel moet worden

Meer dan 30% van alle Google-gebruikers klikt door op het eerste zoekresultaat en minder dan 10% kijkt verder dan de eerste resultatenpagina. Niet zo gek dus […]
5 oktober 2017
disavow tool

Google disavow tool gebruiken

In onze vorige blog over linkbuilding hebben we geschreven dat linkbuilding nog steeds van belang is om zichtbaar te zijn en hoger te komen in de resultaten van […]
21 juli 2017
conversie

Conversie optimalisatie: hoe begin je?

Of je nu een webshopeigenaar bent of leads wil verzamelen via je website; waarschijnlijk heb je al meerdere keren van de term ‘conversie optimalisatie’ gehoord. Conversie […]
17 juli 2017
linkbuilding

Linkbuilding: best practices in 2017

Wie met zijn of haar website hoger in de zoekresultaten van Google wilt komen kan er eigenlijk niet omheen: linkbuilding. Ook anno 2017 is linkbuilding (letterlijk “linkopbouw”) […]
7 juli 2017
google search console logo

Google Search Console voor Online Marketeers

Optimaliseer de zoekmachine presentatie van je website Maak jij nog geen gebruik van Google Search Console data? Dan is dit je wake-up call, aangezien het voor […]
14 juni 2017
Paardembloem pluisjes

Waarom viral media een achterhaald concept is

Tegenwoordig besteden bedrijven nog steeds tonnen aan hun (online) mediacontent in de hoop dat het viral gaat en zo massale groepen mensen over hun merken gaan praten. Een […]
5 mei 2017
google analytics

Multi-Channel Trechters Google Analytics

Inzicht in de online paden die jouw klant maakt naar de uiteindelijke conversie Als je gebruikmaakt van Google Analytics om je conversies te meten, dan focus […]
Buy now