Meer dan 30% van alle Google-gebruikers klikt door op het eerste zoekresultaat en minder dan 10% kijkt verder dan de eerste resultatenpagina. Niet zo gek dus […]
In onze vorige blog over linkbuilding hebben we geschreven dat linkbuilding nog steeds van belang is om zichtbaar te zijn en hoger te komen in de resultaten van […]
Of je nu een webshopeigenaar bent of leads wil verzamelen via je website; waarschijnlijk heb je al meerdere keren van de term ‘conversie optimalisatie’ gehoord. Conversie […]
Wie met zijn of haar website hoger in de zoekresultaten van Google wilt komen kan er eigenlijk niet omheen: linkbuilding. Ook anno 2017 is linkbuilding (letterlijk “linkopbouw”) […]
Optimaliseer de zoekmachine presentatie van je website Maak jij nog geen gebruik van Google Search Console data? Dan is dit je wake-up call, aangezien het voor […]
Tegenwoordig besteden bedrijven nog steeds tonnen aan hun (online) mediacontent in de hoop dat het viral gaat en zo massale groepen mensen over hun merken gaan praten. Een […]
Inzicht in de online paden die jouw klant maakt naar de uiteindelijke conversie Als je gebruikmaakt van Google Analytics om je conversies te meten, dan focus […]
De opmars van de smartphone is binnen de e-commerce niet te stuiten: binnen één jaar verdubbelden in West-Europa de uitgaven, die via de mobiele telefoon gedaan werden. Voor […]
Er zijn veel tools die door online marketeers en zoekmachine specialisten dagelijks gebruikt worden. Tot die lijst kan er één tool niet ontbreken: MajesticSEO. In deze blog lichten […]
We gebruiken cookies om content en advertenties te personaliseren en om ons websiteverkeer te analyseren. U gaat akkoord met onze cookies als u onze website blijft gebruiken.